Ogólne definicje:
- Forum/Serwis – forum internetowe znajdujące się pod adresem http://forumopieki.pl
- Użytkownik – osoba prawna lub fizyczna, korzystająca z forum internetowego
- Wątek – temat zakładany przez użytkownika
- Post – odpowiedź w temacie
- Administrator (Admin)/Moderator – osoba dbająca o porządek na forum.
Rejestracja:
- Rejestrując się na forum akceptujesz regulamin serwisu.
- Rejestracja w Serwisie nie wymaga podawania danych osobowych, wymaga natomiast podania nazwy użytkownika oraz adresu e-mail.
- Rejestracja użytkownika jest zatwierdzana przez Administratora!
- Rejestrując się na forum akceptujesz niniejszy regulamin.
Prawa i obowiązki użytkownika:
- Każdy użytkownik zobowiązany jest do szanowania opinii i poglądów innych użytkowników.
- Użytkownikowi zabrania się zamieszczania treści o charakterze obraźliwym, oszczerczym, wulgarnym.
- Użytkownikowi zabrania się zamieszczania treści naruszających prawa autorskie
- Zabrania się umieszczania ofert pracy oraz treści o charakterze reklamowym poza wątkiem poświęconym opiniom o agencjach rekrutujących. Wszelkie treści umieszczane w niewłaściwym miejscu będą od razu usuwane przez Administratora.
- Zabrania się używania forum jako pośrednictwa w nielegalnej pracy, w której inne opiekunki mogłyby zostać oszukane. Tacy użytkownicy będą bezwzględnie usuwani z forum.
- Użytkownik zobowiązany jest do pisania w sposób czytelny dla innych użytkowników. Nie należy używać drukowanych liter. W języku internautów taki tekst odbierany jest jak krzyk.
- Zabrania się używania czcionki w kolorze czerwonym. Kolor ten zarezerwowany jest dla Administratora forum
Zamieszczanie postów w Serwisie:
- Przed zamieszczeniem nowego tematu lub pytania prosimy o sprawdzenie czy nie toczy się już rozmowa na dany temat. Zarejestrowani użytkownicy mają możliwość skorzystania z wyszukiwarki znajdującej się w prawym górnym rogu Serwisu.
- Należy dodawać temat w odpowiednim dziale. Pozwoli to innym użytkownikom szybciej dotrzeć do informacji.
- Administrator zastrzega sobie prawo do kasowania lub przenoszenia niewłaściwie zamieszczonych tematów.
- Tematy należy tytułować opisowo, odradza się używania zbyt ogólnych pojęć jak: „pomóżcie”, „doradźcie”
- Luźne tematy należy zamieszczać w dziale „Po godzinach”
- Zabrania się zamieszczania na Forum informacji nieprawdziwych lub wprowadzających w błąd.
- Zachęca się do korzystania z opcji „Edytuj” dostępnej dla zarejestrowanych użytkowników w celu zmiany treści zamieszczonego posta.
- W razie zachowania niezgodnego z regulaminem Administrator zastrzega sobie prawo do zablokowania konta. Blokada konta może być bezterminowa i obejmować może: nazwę użytkownika, adres e-mail lub adres IP.
- Korzystanie z forum wiąże się z akceptacją regulaminu.