Bieganie

Tematy dotyczące zdrowia i aktywności fizycznej.

Bieganie

Postprzez wionta » Śr, 22 kwi 2015, 10:46

Witam, czy sa tu osoby, które regularnie biegają? Ja zamierzam zacząc, ale jestem zupełnie "zielona" w temacie, nie wiem od czego zacząc, czy ktoś może mi pomóc i odpowiedzieć na kilka moich pytań?
wionta

Re: Bieganie

Postprzez kasia63 » Śr, 22 kwi 2015, 11:06

Kobito, ja nie mam czasu na chwilę pomysleć o niebieskich migdałach w pracy a co dopiero biegać :P
kasia63

Postprzez kasia63 » Śr, 22 kwi 2015, 12:51

kasia63 napisał(a):Kobito, ja nie mam czasu na chwilę pomysleć o niebieskich migdałach w pracy a co dopiero biegać :P

Przykro mi, ale wiadomo, że pytanie skierowane było do osób, które mają czas biegac i mają w tym doświadczenie :)
kasia63

Postprzez jump » Śr, 22 kwi 2015, 14:06

Napisz dokładnie co chcesz wiedzieć :) Przee wszystkim zacznij od stroju. Jeśli zamierzasz biegac teraz w cieple wiosną/latem bo specjalne ubranie typu bluzki/spodnie nie jest takie ważne (ale zimą bardzo!). Ale za to obuwie jest najważniejsze, jeśli nie chcesz sobie zniszczyć stawów. Ciarki mnie przechodzą jak widzę biegaczy w zwykłych tramkpach za 10 zł (tudzież 1€)... Tutaj warto zainwestowac, wybierz się do profesjonalnego sklepu z obuwiem sportowym, niech specjalista dobierze Ci buty do biegania. Wcześniej zastanów się czy będziesz biegać po twardym czy miękkim podłożu - bo to ważne w kwestii wyboru butów.
jump

Postprzez begonia » Śr, 22 kwi 2015, 15:04

Kurcze ja też bym chętnie biegac zaczęła. Kiedyś już miałam zamiar, buty kiedyś już zakupiłam i miałam biegac z koleżank,a ale wyjechałam do de do pracy i na tym się skończyło. Teraz leża i kurz zbieraja...ale, żeby mi się chciało tak jak mi się nie chce, to chyba dobiegłabym z powrotem do Polski w godzinę chyba... :lol:
"Młodość mu­si się wyszu­mieć, sta­rość - wygderać. " ;)
begonia

Postprzez wionta » Cz, 23 kwi 2015, 13:07