opinie

opinie

Postprzez mała » Pt, 27 lut 2015, 09:26

Czy ktoś ma wyrobioną opinię na temat tej firmy? Ile płacą? Jakie warunki?
mała

Re: opinie

Postprzez bacha67 » N, 31 maja 2015, 20:18

Jeżdżę z nimi od dwóch lat. Nie ma problemów. Kasa na czas, od jakiegoś czasu mam już stałe zlecenie i tylko się wymieniam ze zmienniczką. Koordynatorka się interesuje, zresztą po takim czasie pracy to już wiem co i jak z nimi i się mną też opiekują ;) Z czystym sumieniem mogę polecić. Ubezpieczenia wszystkie itp. mam, pełen legal. Składki trochę niskie, ale sama sobie odkładam na starość, trzeba sobie radzić :)
bacha67

Postprzez ola » Cz, 25 cze 2015, 12:43

Czesc dziewczynki, ja wyjezdzam z Medipe. Swietna firma, mam dobrą stawkę, zawsze ta sama rodzina, pieniądze od Medipe przychodzą zawsze przed terminem co jest dla mnie bardzo ważne bo bank mój pilnuje terminów :) Szczerze wam polecam Medipe.
ola

Postprzez Krystyna » Cz, 25 cze 2015, 12:46

Ola, dasz jakiś kontakt do nich?
Z góry dziękuję
Krystyna

Postprzez Ola » Cz, 25 cze 2015, 12:47

Telefon do nich 71 3778888 a tu masz stronę www.medipe.com
Ola

Premie Wakacyjne w Medipe

Postprzez MEDIPE » Pn, 29 cze 2015, 11:15

Kochane opiekunki!
Pamiętajcie o naszych WAKACYJNYCH PREMIACH!
Przypominamy, każda z Was, która przepracuje 90 dni w okresie od 01/06/2015 do 30/09/2015 otrzyma od nas premię w kwocie 180€!
Panie które są aktualnie na zleceniach mogą przedłużać swój pobyt do 90 dni. W ten sposób również możecie uzyskać premię.
Więcej szczegółów pod numerem telefonu 71 / 377 88 88 www.medipe.com
MEDIPE

Postprzez KasiaK » Pn, 29 cze 2015, 11:17

Ja pracuję w Medipe już 4 rok i jestem bardzo zadowolona.Koordynatorki chętnie pomagają jak poprosimy o pomoc,zawsze miłe i cierpliwe (pozdrawiam p.Martyne Augustynowicz i szefową p.Anie Pustelnik). Pieniądze są na czas,wszystkie nalezne składki sa odprowadzane.mam nadzieję,że zadrowie pozwoli mi jeszcze długo współpracować z firma Medipe.Urszula B.
KasiaK